شستشوی نما 

اهمیت نماشویی دیگر بر کسی پوشیده نیست. امروزه نمای ساختمان  جزء ارکان اصلی یک ساختمان و یا مجموعه می باشد که  به قولی نقش یک لباس زینتی را بر بدنه ساختمان ایفا میکند که نه تنها در امر زیبایی ساختمان اهمیت بسزایی دارد بلکه در مباحث زیباسازی شهری نیز مورد توجه قرار دارد از همین رو نگهداری و زیباسازی آن بسیار حائز اهمیت است. این موضوع زمانی بیشتر نمایان می شود که بدانیم در نگاه اول،  مهمترین و نخستین مشخصه ای که توجه مردم را به خود جلب میکند نمای یک ساختمان یا سازه است به همین دلیل فرآیند شستشو و زیباسازی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نمای ساختمان می تواند آجری، کامپوزیتی، سنگی و یا شیشه ای باشد.
 
به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و وجود آلاینده‌ها و باران‌های اسیدی، به مرور زمان لایه‌ای از مواد اسیدی و خورنده روی سطوح را پوشانده و باعث کثیف شدن آن می‌شود. که در صورت عدم رسیدگی و به تعویق انداختن فرآیند شستشو، علاوه بر زشت شدن نمای ساختمان و سازه‌ها، از عمر نمای سازه نیز کاسته می­شود.
 
نماشویی

با توجه به تنوع در ساخت نما و نوع آلودگی‌های موجود، برای شستشو و ترمیم آن‌ها از روش‌های خاصی استفاده می‌شود که شرکت نماشویی کاسپین با کادری مجرب و آموزش دیده و با استفاده از متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات تخصصی در حوزه شستشو، ترمیم و زیباسازی نما می باشد.


انواع آلودگی هایی که با خدمات  نماشویی ما به طور کامل از بین خواهند رفت

شوره، دوده، جرم های عمیق و سطحی
جرم ها و آلودگی های ناشی از باران های اسیدی و آلودگی های شهری
دوده و اثرات ناشی از حریق و آتش سوزی
زنگ آبه
رنگ و نقاشی های قدیمی
آلودگی های روغنی و شیمیایی
جلبک ها، خزه ها و انواع قارچ های موجود بر سطوح
نشتی سیمان و بتن روی نمای 
 
 

پیچ رولپلاک نما در قزوین و تهران و کرج  نماشویی و کلیه خدمات نما بدون داربست

(شماره جهت ارسال عکس تلگرامی یا تماس)
 ارتباط مستقیم  09194833323